Известие

Collapse
No announcement yet.

Алтернаторен проблем може би...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
    Нищо ти ням ана колата, карай и си свиркай.
    Лесно ти е на тебе.....аз като ми светне лампичка и изпадам в потрес, да не говорим ако видя капчица флуид на земята......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Лесно ти е на тебе.....аз като ми светне лампичка и изпадам в потрес, да не говорим ако видя капчица флуид на земята......
      Не бе, поведението на тоя лампа е нормално. В алтернатора няма магнити. Има индукционна намотка, на която й трябва време. Е теоретично на чисто нов алтернатор времето е малко, но твоят не е нов. А и щом гасне всичко е наред.

      Провери дали зарежда правилно - на празен ход без товар, на празен ход със всички консуматори, които се сетиш и при високи обороти със и без консуматори трябва да дава практически едно и също напрежение. Някъде 14,1-14,3 волта.

      Не я пробвай с откачен акумулатор, щото ще запалиш нещо.
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
        Не бе, поведението на тоя лампа е нормално. В алтернатора няма магнити. Има индукционна намотка, на която й трябва време. Е теоретично на чисто нов алтернатор времето е малко, но твоят не е нов. А и щом гасне всичко е наред.
        Че няма магнити - няма. Но това "има индукционна намотка, на която и трябва време" нещо не ми е ясно. Би ли го развил по-подробно?

        ---------- Post added at 00:25 ---------- Previous post was at 00:23 ----------

        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Лесно ти е на тебе.....аз като ми светне лампичка и изпадам в потрес, да не говорим ако видя капчица флуид на земята......
        Е та нали затова караш Алфа - освен че е красива трябва да е и капризна. Иначе няма чар

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
          Че няма магнити - няма. Но това "има индукционна намотка, на която и трябва време" нещо не ми е ясно. Би ли го развил по-подробно?
          Не
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            Е ша си свиркам, тъкмо научих готини мелодиики......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Извинявам се че се намесвам,но 12,59 V e твърде малко напрежение на заряд.Напрежението при заряд трябва да е около 14 V.Конкретно на моята алфа 166 2,4 JTD е 13,8V.Имах навремето една Ланчия Дедра,доста време се мъчих да изолирам причината поради която нпрежението при заряд беше 12,6V.Най на края алтернатора едва не се запали по време на движение.В същност доста здраво подпуши.Смених го и работата се оправи.Та проблем наистина си имаш.Може да е някой диод,реле, заяла или износена четка или пък менте такава ако са сменяни.Сега си спомням че индикацията беше че след запалване на двигателя, лампичката оставаше да свети съвсем слабо.При сегашната ми кола наблюдавам че алтернатора сработва известно време след запалването на колата.Да кажем че при запалване лампичката гасне веднага но натоварване се наблюдава след 1-2 минути.

              Comment


              • #22
                12.59 е като дам на контакт преди да запаля.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                  Не
                  Aha, пишеш значи наизуст.
                  Ако искаш аз да ти обясна

                  ---------- Post added at 10:01 ---------- Previous post was at 09:56 ----------

                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Е ша си свиркам, тъкмо научих готини мелодиики......
                  Ако имаш друг километраж под ръка, сложи го и виш дали ще има промяна. Ако няма - четките. Всичко това при услувие, че не си пипал програмата на компа т.е. тунинг

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    12.59 е като дам на контакт преди да запаля.....
                    Акумулаторът ти е добре.Проблемът ще се реши със смяна на четки и почистване на колекторните пръстени.Ако са надрани обаче,няма да има особен ефект,докато не се изглади повърхността им,защото и новите четки няма да контактуват добре.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                      Акумулаторът ти е добре.Проблемът ще се реши със смяна на четки и почистване на колекторните пръстени.Ако са надрани обаче,няма да има особен ефект,докато не се изглади повърхността им,защото и новите четки няма да контактуват добре.
                      Така е, но по-лесно е все пак една проба с един друг километраж защото първоначалното възбуждане става през него, през схемата за следене на напрежението. А алтернаторът е на гадно място
                      Last edited by Stranger65; d.m.y г., 16:29. Основание: доп

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        12.59 е като дам на контакт преди да запаля.....
                        При това положение може да се каже само че акумулатора ти е в добра кондиция.Остава да се премери напрежението при заряд.

                        Comment


                        • #27
                          Имаме решение на проблема......
                          Излизам днеска на нещо като тестова обиколка в началото на Тракията, да пораздвижа малко буталата и да направя няколко нарушения на ЗДП......при 160 на шеста с изненада видях че оборотомера е на 8 хиляди оборота, а колата продължаваше да наема - очевидно беше че има проблем в оборотомера, всъщност нямаше проблем, но същия беше за 1.6, 1.8 и 2.0ТС, а не за 2.5......като се прибрах намерих оригиналния оборотомер и го сложих.......макар че не предполагах че това е решението и причината, в последващите паления този симптом го нямаше, пробвах всички варианти който проявяваха нещо различно от нормалното както преди, но всичко е ток......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Имаме решение на проблема......
                            Излизам днеска на нещо като тестова обиколка в началото на Тракията, да пораздвижа малко буталата и да направя няколко нарушения на ЗДП......при 160 на шеста с изненада видях че оборотомера е на 8 хиляди оборота, а колата продължаваше да наема - очевидно беше че има проблем в оборотомера, всъщност нямаше проблем, но същия беше за 1.6, 1.8 и 2.0ТС, а не за 2.5......като се прибрах намерих оригиналния оборотомер и го сложих.......макар че не предполагах че това е решението и причината, в последващите паления този симптом го нямаше, пробвах всички варианти който проявяваха нещо различно от нормалното както преди, но всичко е ток......
                            Ами като се видим да ми дадеш винчетата ->

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Имаме решение на проблема......
                              Излизам днеска на нещо като тестова обиколка в началото на Тракията, да пораздвижа малко буталата и да направя няколко нарушения на ЗДП......при 160 на шеста с изненада видях че оборотомера е на 8 хиляди оборота, а колата продължаваше да наема - очевидно беше че има проблем в оборотомера, всъщност нямаше проблем, но същия беше за 1.6, 1.8 и 2.0ТС, а не за 2.5......като се прибрах намерих оригиналния оборотомер и го сложих.......макар че не предполагах че това е решението и причината, в последващите паления този симптом го нямаше, пробвах всички варианти който проявяваха нещо различно от нормалното както преди, но всичко е ток......
                              Как беше тази сутрин?
                              sigpic
                              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Е метнах го в багажника, опънах дебели кабели напред, масите ми отделно са хванати на 4 места по купето, плюс това проблема го имаше и когато акумулатора беше за малко отпред......двойката не го прави това, карана е със същия акумулатор, и при нея стои в багажника......шибана работа.......
                                Колега, виждам че темата е стара,но може ли малко по подробна информация за преместването на акумулатора в багажника.
                                В смисъл - дължина на кабели и дебелина? От къде минават? Къде си хванал масата? Правил ли си някаква "тава" и тръба за изтичане на евентуален разлив?
                                Alfa 156 1.6TS '01

                                Comment

                                Working...
                                X